Máte nějaký dotaz? +420 723 200 246 nebo info@fidas.cz

Altus Vario

Vario je ERP systém přizpůsobený velikosti vaší firmy se skvělým poměrem cena/výkon.

 

Pracujeme s tímto softwarem již několik let a můžeme pouze potvrdit jeho výjimečnost. Je tedy samozřejmostí, že na externí vedení účetnictví ve Vaší firmě budeme používat právě tento software. Chcete-li si sami provádět mzdovou agendu, jsme více než ochotni nabídnout Vašim zaměstnancům školení.

Kompletní systém

Pro všechna oddělení firmy, pro různá odvětví.
Altus Vario řeší všechny potřebné firemní agendy jako nákup a prodej zboží, řízení výroby a  služeb, vedení účetnictví, mezd a  personalistiky. Díky tomu mají podniky všechny obchodní a ekonomické informace v jednom programu a vidí jejich vzájemné souvislosti. Jeden ekonomický systém znamená také nižší náklady na správu.

Software, který roste s firmou

Využívejte jen ty moduly, které opravdu potřebujete.
Altus Vario je modulární software, takže firma může začínat se základními moduly a další přidávat podle potřeby. Malé firmy, které nevyužijí plný objem dat, pořídí Vario se slevou v některé cenově zvýhodněné kategorii. Vario roste s firmou a díky tomu ho mohou používat živnostníci a drobní podnikatelé, firmy střední velikosti i velké firmy.

Příjemné ovládání a vzhled

Plná kompatibilita s MS Office, který se i podobně ovládá.
Microsoft Office je nepsaným standardem kancelářských aplikací. Altus Vario ctí vzhled a způsob ovládání, díky čemuž pracujete ve známém a přívětivém prostředí. Data Varia lze snadno kopírovat, exportovat a importovat pro analýzu a publikování prostřednictvím Office.

Systém používá téměř 20000 zákazníků

Variabilní modulární systém

Všechny moduly systému Altus Vario úzce spolupracují, ale každý z nich může být používán i samostatně. Například modul Banka zapisuje uhrazené částky u faktur v modulu Vydané doklady, ovšem pokud modul Banka nepoužíváte, můžete úhrady zapisovat přímo ve Vydaných dokladech. Každý uživatel má možnost vybrat si pouze ty moduly, které potřebuje, a sestavit si z nich systém, který odpovídá přesně jeho potřebám.

Jednotné řešení a konzistence systému

Všechny moduly mají důležité společné funkce, které zajišťují dokonalou konzistenci různých součástí systému. Modulární systém Altus Vario poskytuje společné rozhraní pro Adresář, Doklady a Katalog produktů. Mezi další společné modulární funkce patří správa uživatelů, přístupových práv, tisku, nastavení systému, hledání údajů ve všech agendách, úkoly a mnoho dalších.

Úkoly napříč systémem

Unikátní vlastností je systém úkolů. Během práce s kterýmkoli modulem můžete zapisovat sobě nebo kolegům poznámky do seznamu „co je třeba udělat“. Tyto úkoly navíc generuje sám systém za vás. Když například naskladníte zboží s nulovou cenou, do úkolů vám zapíše „Nezapomeňte doplnit cenu u produktu X na příjemce číslo PRIJ001, až bude známá“.

Neomezené knihy dokladů

Zde uvedené vlastnosti jsou shodné pro níže popisované moduly dokladů. Každý z modulů umožňuje založit neomezený počet knih dokladů. Každá kniha má vlastní číselnou řadu. V knize můžete vystavit libovolný druh dokladu (relevantní pro danou agendu) nebo máte možnost knihu omezit na určitý doklad. Každý si tak může zvolit vlastní systém organizace dokladů.

Snadný přístup k dokladům

Společné rozhraní pro všechny doklady dokáže zobrazit libovolný doklad v jiném modulu, než ve kterém vznikl. Například si můžete otevřít fakturu přímo z položek bankovního výpisu a zkontrolovat údaje. Ke každému dokladu lze zobrazit přehled souvisejících dokladů.

Doklady v různých měnách

Všechny doklady je možné vést ve dvou měnách současně, takže máte okamžitý přehled o částkách v korunách i cizí měně. Částky se automaticky přepočítávají oběma směry podle zadaného kurzu nebo podle modulu Kurzovní lístek. Díky tomu je možné pořizovat faktury do a ze zahraničí, vést devizové pokladny a banky.

Šablony záznamů šetří čas

Pro vystavení nových dokladů lze ve všech modulech použít šablony nebo kopii existujícího dokladu. V šablonách se dají nastavit výchozí hodnoty libovolných údajů dokladu a jeho položek, nebo si můžete připravit vyplnění dokladů včetně položek.

Cena informačního systému Altus Vario odpovídá velikosti vaší firmy a rozsahu, v jakém využijete jeho funkce. Cenu ovlivňují 4 základní parametry:

  • Počet uživatelů systému
  • Počet používaných modulů
  • Kategorie určená druhem databáze a počtem dokladů
  • Zvýhodněné nabídky

Základní cenovou nabídku vám rádi zpracujeme na základě osobní schůzky či písemné poptávky.
Orientační ceny informačního systému Altus Vario

Drobní podnikatelé

0rok
  • 1 až 3 uživatelé
  • Vario Express

Malá až střední firma

5 000rok
  • 1 až 10 uživatelů
  • Zvýhodněné "Start Up" kategorie softwaru

Firmy a organizace

100 000rok
  • více než 10 uživatelů
  • Základní kategorie softwaru
Hotline 471 212 011
Hotmail vario@mepatek.cz

Maintenance je servisní program, který zajišťuje uživatelům software Altus Vario

  1. technickou podporu uživatelů,
  2. pravidelné legislativní aktualizace software a
  3. přechod do vyšších verzí bez dodatečných licenčních poplatků.

Nad tento standard poskytujeme individuální služby na základě volitelné Servisní smlouvy (SLA).

Rozdíly v poskytovaných službách Maintenance a SLA

Poskytování technické podpory ve všední den 8:00 – 17:00h ANO ANO
Řešení nefunkčnosti nebo chybových stavů Varia ANO ANO
Odpovědi na dotazy k používání standardních modulů a doplňků ANO ANO
Informace k základnímu nastavení Varia ANO ANO
Řešení nefunkčnosti nebo chybových stavů zákaznických řešení NE ANO
Odpovědi na dotazy k používání zákaznických řešení NE ANO
Informace a podpora individuálních nastavení Varia NE ANO
Vlastní konzultant NE ANO
Realizace aktualizací Varia NE ANO
Testování zákaznických řešení v prostředí nové aktualizace NE ANO

Technická podpora uživatelů

Služba technické podpory Altus Vario je k dispozici v pracovní dny od 8 do 17 hodin.

Prostředky technické podpory

  1. Hotline – linka technické podpory 471 212 011
  2. Hotmail – mail technické podpory vario@mepatek.cz
  3. Helpdesk – on line internetová aplikace helpdesk.altus.cz
  4. On-line zdroje – Znalostní Databáze a databáze Často kladených dotazů

Služby technické podpory v rámci Maintenance

  1. Řešení nefunkčnosti nebo chybových stavů Varia
  2. Odpovědi na dotazy k používání standardních modulů a doplňků
  3. Informace k základnímu nastavení Varia

Rozšíření služeb technické podpory nad rámec Maintenance (např. podpora zákaznických řešení) je poskytováno na základě individuální Servisní smlouvy (SLA).

Pravidelné aktualizace software

Pravidelné aktualizace software jsou dostupné na webových stránkách Altus Vario. Stažení aktualizace je umožněno přímo z Varia. Aktualizace zajišťují soulad systému Altus Vario s aktuální legislativou a technologiemi a obsahují také průběžná vylepšení (funkčnosti) programu Altus Vario.

Přechod do vyšších verzí Varia bez dodatečných licenčních poplatků

Při pravidelných úhradách servisního programu Maintenance je možný přechod do vyšších verzí Varia bez dodatečných licenčních poplatků. Pokud jsou s přechodem do vyšší verze Varia spojeny dodatečné servisní práce, jedná se o placenou službu.

Servisní smlouva

  1. Řešíte často dotazy související s vašimi specifickými pracovními postupy ve Variu nebo zákaznickými úpravami, které pro vás byly realizované?
  2. Rádi byste spolupracovali s konzultantem, který dobře zná vaše firemní zvyklosti a vaše Vario?
  3. Aktualizace a ostatní údržba kolem Varia vás neúměrně zatěžují?
  4. Potřebujete technickou podporu nad rámec běžné pracovní doby?

Efektivním řešením pro tyto potřeby je Servisní smlouva (SLA).

Se servisní smlouvou získá vaše firma následující individuální výhody:

Vlastní konzultant
Jeden konzultant, který bude po zvolenou dobu k dispozici pro řešení vašich požadavků. Díky znalosti vaší firmy a již realizovaných řešení bude rychleji a s větší erudicí reagovat na vaše požadavky.
Zvláštní podpora pro zakázkové moduly nebo standardně nepodporované moduly
Technickou podporu je možno rozšířit i na moduly, které jsou určené pouze pro vás nebo na moduly, které používáte, ale nejsou v seznamu běžně podporovaných modulů.
Žádné starosti o údržbu Varia
Zajistíme vám komplexní podporu v podobě aktualizací, zálohování či kontroly dat, nemusíte se tedy o údržbu Varia vůbec starat. Možnou variantou je i podpora pro vašeho správce IT.
Individuální cena
Sami si určujete rozsah služeb, které budou součástí servisní smlouvy. Cenu si tedy můžete vybrat podle svých možností.